23 de desembre de 2012

Arbres de Nadal

Amb aquesta entrada us vull desitjar Bones Nadal i Bones Festes a tots els que hem llegiu, els que algún cop entreu al blog, els que mireu les fotos, els que feu comentaris... en fi ... a tots vosaltres, i que millor que vestir-ho amb un dels símbols que aquests dies estàn presents a totes les llars: l'arbre de Nadal. Durant aquest mes de desembre he fet diverses postres a les que he donat aquesta forma, aquí us en deixo el recull:

Torró de Xocolata i Krispies:




La recepta la vaig veure al blog de la Sònia, l'Exquisit i ha estat tot un encert, aquest torró no ha durat a damunt de la taula ni deu minuts!

La recepta és molt, molt fàcil i amb aquestes quantitats en surten 2 barres o el motllo de les imatges més 12 bombons.

Ingredients:

500 gr. de xocolata negra de cobertura
250 gr. de nutella
100 gr. de krispies de xocolata
12 gotes d'aigua salada

Elaboració:

Fondre la xocolata al bany maria, afegir-hi la nutella, els krispies i l'aigua i remenar bé fins que quedi tot ben incorporat.
Omplir els motllos (de plàstic o de silicona per a què es desmotllin bé) i deixar refredar a la nevera, jo l'he deixat tota la nit. 
Treure el motllo i servir.



Arbre de fruites:



Per fer aquest arbre vaig utilitzar un cono de porexpan al que hi vaig anar clavant els trocets de fruita amb escurandents. 
La fruita utilitzada va ser:  kiwis, raïm blanc, raïm negre, maduixes i meló francés.

Podeu utilitzar la fruita que més us agtradi i com acolorida millor, és un postres molt fàcil de preparar i que té un resultat espectacular!!! També anirà bé per menjar una mica de fruita aquests dies en els que solem menjar una mica massa....  jejeje

Galetes decorades:

La recepta ja la coneixeu, és una dels "bàsics" i la teniu aquí






Bé, ja veieu el que he anat fent aquests dies, ja només em queda desitjar-vos un Bon Nadal i unes Bones Festes!!!

Bones Postres!

Montse.



   

2 comentaris:

  1. Tot té molt bona pinta, però el que sobretot m'ha cridat l'atenció ha sigut el torr´´o de xocolata. Sembla fàcil de fer i bonissim. Bones festes!

    ResponElimina
  2. la Xocolata m'agrada molt però aquest arbre de fruites s'emporta la palma!

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari, això és el que fa créixer aquest blog!!!