30 de desembre del 2013

Arbres de Nadal en 3D

Un dels regals de la tronca de l'any passat van ser uns aquests moltllos per fer arbres de Nadal de xocolata.


Fa uns dies, buscant els motllos per fer postres nadalenques, els vaig trovar i com no podia ser d'una altra manera em vaig posar mans a l'obra per treure'n alguna sorpresa pel dinar de Sant Esteve. 

Enlloc de fer-los únicament de xocolata vaig pensar que seria bona idea fer-los de torró de xocolata amb arròs inflat, però enlloc de la RECEPTA que ja us vaig posar l'any passat, en aquesta ocasió l'he fet de xocolata negra 70%, únicament haureu de substituir una xocolata per l'altra, les proporcions són les mateixes. 


He tingut algún problema per a què encaixessin bé les dues parts (degut a la irregularitat de l'arròs) però res que no es pugui sol-lucionar amb una mica de xocolata fosa per utilitzar-la de pegament!

Per fer les boles grogues únicament he fós al bany maria una mica de xocolata blanca a la que hi he afegit una mica de pasta de fruita de la passió; l'he deixat refredar a la nevera una mica i he fet aquestes boletes que s'enganxen fácilment sense necessitat de posar-hi cap 'pegament'.


L'efecte d'aquests arbres és... bé ja ho veieu, i en un tres i no res van desaparèixer de la taula, el contrast de la xocolata negra amb el gust una mica àcid de la xocolata blanca amb fruita de la passió és molt agradable després d'un àpat copiós!


Bones Festes i Bones Postres!

Montse.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari, això és el que fa créixer aquest blog!!!