25 de setembre del 2011

Viatge a Londres i Cupcakes Vegans de Mango

Aquests dies he estat a Londres, tenia moltes ganes de visitar les "bakery" que estem acostumats a veure en els blogs i que han de ser un "lloc obligatori" per visitar, però per qüestions que no venen al cas vaig haver d'avançar la tornada i no he anat a cap bakery!!!! Ni jo no m'ho crec, encara em sembla imcreïble no haver anat a la Primrose Bakery o Peggy Porschen... en canvi si que vaig visitar Harrods i vaig poder menjar-me un caupcake de LOLA's Cupcakes uuummmmm que bo! També vaig adquirir aquesta meravella de davantal que anirà d'allò mes adient per posar-me a la cuina de nou.



....i em queda pendent tornar a Londres ja que em vaig perdre moltes més coses. Quines ganes que tinc de tornar-hi!!!

Com que no puc deixar cap imatge de les "bakeries" Londres, posaré una recepta de reposteria vegana.

Per anar practicant amb el que vaig aprendre al curs de cupcakes vegans dels amics de Lujuria Vegana, he volgut començar amb aquestes delícies que us asseguro que van durar ben pocs minuts damunt la taula. Ningú no diria que no hi ha ni llet, ni ous ni mantega. Senzillament genial!

Aniré practicant i investigant amb fruites i noves textures, això m'ha despertat l'interès; es tracta de posar-hi ingredients bons i el resultat ha de ser bo, si a més i posem imaginació el resultat seran unes postres vistoses i molt, molt bones!




Ingredients per a 15 cupcakes:

350 gr. de farina
100 gr. de maizena
270 gr. de sucre
1 culleradeta de bicarbonat sòdic
1/2 culleradeta de sal
1 1/2 culleradeta de llevat Royal
200 gr. d'oli de gira-sol
240 gr. d'aigua
1 culleradeta d'extracte de vainilla
150 gr. de mango  a trocets petits

Ingredients per al frosting de xocolata:

750 gr. de nata vegetal per muntar
1 veina de vainilla
350 gr. de xocolata negra

Elaboració

Mesclem els ingredients secs en un bol i després afegim els molls. Remenem molt bé fins que s'hagin integrat totalment.

Afegim els trocets de mango i remenem amb una pala manual (podem reservar una part del mango per la decoració)

Preparem les càpsules de cupcake dins el motllo rígid i les omplim fins a 3/4 parts amb la massa anterior.

Fornejar a 180ºC durant 20-25 minuts o fins que a l'introduir un escuradents dins la massa surti sec.

Deixem refredar abans de posar el frosting.

Per fer el frosting:

Posar la meitat de la nata en un cassó, obrim la veina de vainilla per la meitat i en treiem les llavors, la posem amb la nata i ho posem a bullir per infusionar.

Un cop infusionat ho tirem pel damunt de la xocolata tallada a trocets, tot passant-ho per un colador fi, per a que es fongui.

Un cop fred afegim la nata ben freda i batem.

Deixem refredar a la nevera per a que agafi cos durant unes hores abans de posar-ho sobre la magdalena.


Espero que us animeu a fer-los, són molt fàcils i deliciosos!

Bones postres!

Montse.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari, això és el que fa créixer aquest blog!!!