9 de setembre del 2013

Pastís i Galetes pel Bateig d'en Pol

Han estat unes llargues vacances sense cap publicació i per començar de nou amb el ritme habitual que millor que una bona celebració. Aquest cap de setmana vam batejar en Pol i vaig tenir l'oportunitat de fer els dolços per l'ocasió.


El pastís era un Lemon Extrem farcit de Ganache de Xocolata Negra i Lemon Curd. Vaig fer quatre capes de pastís sobre les que vaig untar un almíbar de llimona i vaig alternar la ganache i el lemon curd, 2 de cada.
La decoració amb fondant em va portar unes quantes hores però el resultat va valdre la pena, el trenet, el fum, els núbols... tot estava al seu lloc i el conjunt va quedar molt equilibrat.
Les lletres i la figureta de la cigonya coronaven el pastís que causar l'admiració dels que estavem reunits al voltant de la taula.


També hi havia galetes de mantega decorades: piruletes amb la lletra "P" decorades amb glassa de color blau, per als grans i avions blau i rosa per als mes petits.


El pastís estava deliciós i les galetes són un detall que mai falla!


Sabeu quina satisfacció més gran és veure la cara de la gent quan els hi agrada el que estan degustant??... és indescriptible!!! m'emociono..!!!

Espero que les vacances us hagin anat molt bé, hi han moltes ocasions per fer postres d'aquí endavant!

Bones Postres!

Montse.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari, això és el que fa créixer aquest blog!!!